Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka

Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 10.06.2017r.

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 20.05.2017r.

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 08.04.2017r.

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

 


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 11.03.2017r.

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

 


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 25.02.2017r.

Floats or sinks? – mgr Izabela Jaros

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

  • Mały odkrywca i ruch - \"Rucia chce coś powiedzieć. Ciało i jego komunikacja z innymi” - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Podczas warsztatów ruchowych mówiliśmy o komunikacji interpersonalnej, w tym niewerbalnej i werbalnej. Dowiedzieliśmy się, że tzw. mowa ciała jest niezwykle ważna, gdyż odbywa się ona wieloma kanałami i angażuje wszystkie zmysły, daje wgląd w stany emocjonalne. Na zajęciach rozmawialiśmy także o języku pisanym, gdyż znaki znane są nam już od starożytności i za ich pomocą możemy przekazać wszystkie informacje. Mali studenci mieli okazję zagrać w „berka” w zupełnie innej odsłonie. Osoba „berek” pokazywała dowolny gest, a pozostali mieli za zadanie go odwzorować. Za pomocą wszelkich kanałów komunikacji niewerbalnej odgrywaliśmy role małych szczeniaczków, czy też groźnych buldogów. Po krótkiej przerwie sala gimnastyczna zmieniła się w miasto, które później pokonywaliśmy zgodnie ze znakami drogowymi i sygnalizacją świetlną. Na koniec zajęć zagraliśmy w kalambury!

 

Pisali o nas: